اخبار آرشیو

دیدار با همکاران اداره کل در دومین روز از سفر ریاست سازمان ملی استاندارد ایران

تزریق آرامش به جامعه از دستاوردهای استانداردسازی محصولات تولید

 رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد استرس را از جامعه رفع و آرامش را به مردم تزریق می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان، غلامرضا شریعتی در حاشیه دومین روز سفر خود به گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا با استاندارد سازی ها فردای بهتری برای کشور و نسل آینده بسازیم.


شریعتی ادامه داد: استاندارد وظیفه سنگینی در حوزه کیفیت زندگی مردم و سلامت جامعه دارد و همه تلاش کنیم تا این مسولیت را به نحو احسن انجام دهیم.
وی افزود: باید اعتماد سازی ها را افزایش دهیم و وظیفه ما این است که استرس و دغدغه ها را از مصرف کنندگان تولیدات و محصولات رفع کنیم.



شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد؛ کار درست کارکنان استاندارد، آرامش را به جامعه تزریق می کند.
وی افزود: استانداردها روند اقتصادی تولید کنندگان را بهبود می بخشند و ما برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

شریعتی همچنین در پاسخ به سوالات تعدادی از کارکنان استاندارد گیلان گفت: چارت اصلاح ساختار و سازمانی برای ادارت استان ها آماده است و بعد از تصویب به مراحل بعد خواهد رسید.
و انشالله سعی می کنیم امکان غفلت را در امور استانها کم کنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: در بحث حلال طبق قانون جدید و مصوبه هیت وزیران، سازمان ملی استاندارد تنها متولی صدور برند حلال است و باید در این کار مسیر درست و قانونی را طی کنیم.
وی افزود: با اعمال مدیریت و نظارت بر استاندارد حلال خواهیم توانست سرو سامانی مناسب به این امر دهیم و تاکنون نیز گامهای بسیار خوبی در این خصوص برداشته ایم.
شریعتی گفت: سال گذشته سعی شد برای بهبود معیشت کارکنان ادارات استاندارد مبلغی بعنوان سرانه تخصیص داده شود و امیدوارم در تخصیص های بعدی باز هم مبالغی اختصاص دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مدیرکل قبلی و آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید استاندارد گیلان گفت: امیدوارم رضایت کارکنان و مردم استان را کسب کنند

سایر تصاویر: