social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1403/2/3

21:28:3

28

پیام تبریک مدیرکل استاندارد گیلان به مناسبت موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

براساس اعلام اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC) مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی با کسب 97 درصد رای مثبت (از مجموع 61 رای، 54 رای مثبت و 5 رای ممتنع) موفق به تمدید و افزایش عضویت کامل خود برای اولین بار در این اتحادیه گردید و امضای استاندارد ایران جهانی شد. جهانی شدن امضای استاندارد ایران علاوه بر اینکه میلیونها دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد، خدمت‌دهی به صنعت ایرانی را تسهیل و دسترسی آنان برای برخورداری از تاییدیه‌های استاندارد جهانی را آسان و کم هزینه می‌کند.
این موفقیت که بعد از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم سازمان ملی استاندارد ایران به وقوع پیوست؛ نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نیز نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.
اینجانب به سهم خود ضمن تبریک پیروزی بزرگ عملیات موفق "وعده صادق" این فجر فنی و پیروزی شکوهمند را که ثمره مجاهدت های عالمانه و مدبرانه مقام عالی سازمان و همه همکاران فرهیخته ام در سازمان ملی استاندارد ایران است، به مردم عزیز و بزرگ ایران اسلامی و همه ذینفعان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، انشاءالله که این اتفاق ارزشمند در ابتدای سال جدید "سال جهش تولید با مشارکت مردم" سرآغازی برای کسب موفقیت ها و دستاورد های بزرگ و بی نظیر در آینده باشد.

مجتبی معصوم نژاد مدیرکل استاندارد استان گیلان