اخبار آرشیو

دیدار و گفتگو فرمانده نیروی انتظامی با مدیر کل استاندارد گیلان

🔴مدیرکل استاندارد استان خواستار،
لزوم تعامل و همکاری دو جانبه پلیس و استاندارد گیلان شد.
🔻مدیرکل استانداردگیلان از لزوم تعامل و همکاری دو جانبه پلیس و استاندارد خبرداد.
 🔻مهناز جعفریان دردیدار با فرمانده انتظامي استان گفت: لزوم حمایت همه جانبه دستگاهها و ارگانهای دولتی بویژه نیروی انتظامی برای افزایش پوشش استاندارد کلیه محصولات داخلی ضروری است.
🔻جعفریان در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت استاندارد استان گیلان، مبانی، قابلیت و پتانسیل ها و همچنین  برخی معضلات و مشکلات و چالش های پیشرو ، گفت: متاسفانه هنوز ناچاریم با تولید کنندگانی که حداقل مسایل کیفی را رعایت نمی کنند و عرضه کنندگان کالاهای تقلبی و بی کیفیت؛ بر خورد قهری داشته باشیم .
به همین جهت تعامل و همکاری دو جانبه  کارشناسان استاندارد بعنوان ضابطین قضایی و نیروی انتظامی بیش از پیش لازم است.

 🔻فرمانده انتظامی گیلان نیز از همکاری همه جانبه پلیس در راستای برخورد با تخلفات احتمالی در تولید کالای غیراستاندارد خبر داد.
🔻سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه تخلفات در هر زمینه ای که باشد و موجب آسیب رسانی و سلب آرامش و آسایش مردم شود برخورد می کنیم، افزود: پلیس در این زمینه با آمادگی کامل ضمن همکاری با مجموعه استاندارد در راستای مقابله با هرگونه سودجویی و مشکل آفرینی با هدف خدمت به مردم با متخلفین این بخش برخورد قانونی خواهد کرد .
 🔻مدیرکل استاندارد گیلان در خاتمه از فرمانده انتظامی استان جهت بازدید از آزمایشگاه های اداره کل و آشنایی بیشتر با فعالیت های کارشناسان استاندارد دعوت کرد.

https://t.me/hamyaranstandardguilan