اخبار آرشیو

بازدید از واحد تولیدی نوشین در آخرین روز از سفر ریاست سازمان ملی ایران به گیلان

⭕️*بازدید رییس سازمان ملی استاندارد از واحدهای تولیدی در شهرستان لاهیجان* 

🔶امروز چهارشنبه ۶ مردادماه رییس سازمان ملی استاندارد از واحدهای تولیدی نوشین تولید کننده کیک و کلوچه وشکلات و همچنین کارخانه چایسازی وبسته بندی چای حمید آقاجانی با برند دست چین در لاهیجان بازدیدکرد.

🔶به گزارش روابط عمومی استاندارد گیلان غلامرضا شریعتی در آخرین روز سفر خود به گیلان ضمن بازدید از واحدهای تولیدی ذکر شده گفت: شرکت های تولیدی که خود را با سلیقه مشتری در بازارهای جهانی به روز می کنند، نگاه رو به رشدی دارند.

🔶وی افزود: ما برای پشتیبانی و رفع موانع تولید آمادگی کامل داریم تا با صادرات محصولات استاندارد، بازارهای هدف بیشتری را از آن خود کنیم.
🔶شریعتی با تاکید بر اینکه کیفیت بالای کالا وخدمات،کیفیت زندگی را نیز افزایش می دهد، افزود: برای استاندارد سازی کالا و خدمات، افزایش کیفیت نقشی محوری ایفا می کند و رسیدن به تکامل، بدون کیفیت ممکن نخواهد بود

لازم به ذکر است رئیس سازمان ملی استاندارد پیش از بازدید از واحدهای تولیدی لاهیجان به اتفاق مدیرکل استاندارد استان و فرماندار لاهیجان با حضور در اداره استاندارد این شهر ضمن نشست و دیدارو گفتگو با رئیس و پرسنل این اداره از قسمت های اداری و آزمایشگاهی نیز بازدید و بر ارتقاء این اداره در بخش های اداری و آزمایشگاهی تاکید شد.

 

سایر تصاویر: