اخبار آرشیو

رییس سازمان ملی استاندار در جمع همکاران اداره کل:همه باید تلاش کنیم تا با استاندارد سازی ها فردای بهتری برای کشور و نسل آینده بسازیم.



🔴رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع کارکنان اداره کل استاندارد استان گیلان گفت: همه باید تلاش کنیم تا با استاندارد سازی ها فردای بهتری برای کشور و نسل آینده بسازیم.

🔻شریعتی، حفظ سلامت و ایمنی جامعه را از مهمترین مسئولیت های استاندارد دانست و تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا این مسولیت را به نحو احسن انجام دهیم.
🔻وی افزود: باید ضمن افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان نسبت به کالای ایرانی، دغدغه تولید کنندگان داخلی را به حداقل کاهش دهیم.
🔻شریعتی با بیان اینکه، استانداردها روند اقتصادی تولید کنندگان را بهبود می بخشد تصریح کرد: برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.
🔻رییس سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه استاندارد حلال توضیح داد: در بحث حلال طبق قانون جدید و مصوبه هیت وزیران، سازمان ملی استاندارد تنها متولی صدور برند حلال است و باید در این کار مسیر درست و قانونی را طی کنیم.

🔻غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران  از آزمایشگاه اداره کل استاندارد گیلان بازدید کرد و گفت: باید آزمایشگاه ها را تجهیز کنیم تا محصولاتی چون چای و زیتون در گیلان در حد استانداردهای بین المللی به بازار عرضه شود.

🔻شریعتی همچنین بر نظارت دقیق بازار استان تاکید کرد و ادامه داد: موفقیت در این زمینه دستاوردهای خوبی را نصیب استان می کند.