شنبه 29 اردیبهشت 1403   12:23:12
آخرين ويرايش سایتآخرين ويرايش سایت
شنبه 29 اردیبهشت 1403 12:22:57
امكانات صفحهبيشتر
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :

اخبار آرشیو

دیدار و گفتگو با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل استاندارد گیلان در دیدار با نمایندگان رشت تاکید کرد

تداوم حمایتهای اداره کل استاندارد گیلان از واحد های تولیدی دارای نشان استاندارد

مدیرکل استاندارد گیلان بر لزوم خدمت رسانی بیشتر به واحدهای تولیدی با همکاری نمایندگان گیلان تاکید کرد.

داریوش اشکانی پوردر دیدار با دو تن از نمایندگان مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان گزارشی از فعالیت ها، وظایف و ماموریت های این اداره کل اظهار کرد: اداره کل استاندارد گیلان تکلیف خود می داند در جهت تحقق اهداف سال جهش تولید، بیش از هر زمان دیگری حمایت های خود را از واحد های تولیدی دارای نشان استاندارد تداوم بخشد.

اشکانی پور بر تقویت تعامل و ارتباط اداره کل استاندارد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: سلامت مردم خط قرمز این اداره کل است ودر این خصوص با هیچکس تعارف نداریم ضمن اینکه وظیفه خود میدانیم در کنار کسانی که علی الرغم تمامی مشکلات موجود در این جنگ نابرابر اقتصادی در خط مقدم تولید و خدمت صادقانه ایستاده اند بایستیم و هرآنچه در توان داریم بکار گیریم.

نقش استاندارد، همانند پلیس یکی از مولفه های امنیت در جامعه  است

سیدعلی آقازاده دافساری،نماینده مردم شریف رشت درمجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس هم در این دیدار جایگاه استاندارد را درجامعه تامین امنیت عمومی مردم دانست و خاطرنشان کرد: نقش و نظارت سازمان استاندارد، همانند پلیس، یکی از مولفه های امنیت در جامعه  است و اگر روزی این نظارت ها کمرنگ شود افراد سودجو و منفعت طلب مشکلات و چالشهای فراوانی برای مردم و جامعه ایجاد خواهند کرد.

آقازاده نظارت واستاندارد سازی بر فرآیند تولیدات وخدمات را دقیقا در راستای شعار محوری جهش تولید عنوان کرد و گفت: افزایش این نظارتها با تمام ظرفیت با کمک ویاری همه مسئولان علی الخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی لازم و ضروری است.

این نماینده مردم ضمن تشکر از مدیرکل و کارکنان اداره استاندارد گیلان، قول داد در طول حضور در مجلس شورای اسلامی ، همواره همراه وپشتیبان این سازمان باشد.

نظارت ها و بازرسی ها با جدیت و استمرار تداوم داشته باشد

در ادامه محمد رضا احمدی سنگری یکی دیگر از نمایندگان مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دیداری جدا گانه رعایت استاندارد را برای همگان بویژه قشر ضعیف جامعه مفید دانست و تصریح کرد: اگر نظارت و بازرسی ها با جدیت و استمرار تداوم داشته باشد، قطعاً برای سلامت جامعه مفید و اثرات مثبتی خواهد داشت والبته درخصوص صادرات نیز موفق ترخواهیم بود.

احمدی رعایت استاندارد را موجب کاهش هزینه هادانست و گفت :همه با هم باید تلاش کنیم سلامت مردم جامعه تامین گردد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی وعده داد در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف با تعامل و همکاری در رفع مشکلات یاریگر این سازمان باشد.

گفتنی است در پایان این دیدارها با همراهی مدیرکل استاندارد گیلان، از برخی قسمت های این اداره کل بازدید بعمل آمد.

.