اخبار آرشیو

توسط مدیر کل استاندارد گیلان نشان واحد نمونه کیفی به شرکت تولیدی صنعتی لاک سیم اهداء شد

توسط مدیر کل استاندارد گیلان نشان واحد نمونه کیفی به شرکت تولیدی صنعتی لاک سیم اهداء شد

توسط مدیر کل استاندارد گیلان نشان واحد نمونه کیفی به شرکت تولیدی صنعتی لاک سیم اهداء شد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان امسال در ابتکاری جالب با توجه به شیوع ویروس کرونا وعدم برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سال ۹۹ داریوش اشکانی پور مدیرکل استاندارد استان  با حضور در شرکت تولیدی صنعتی لاک سیم، نشان"واحد نمونه کیفی" را به این واحد تولیدی اهداء کرد.
مدیر کل استاندارد استان گیلان در این مراسم گفت: در ارزیابی سال جاری اداره کل استاندارد، از بین ۱۵ واحد تولیدی که  مدارک ومستندات مربوط به انتخاب واحد نمونه سال را ارائه دادند، ۲ واحد به عنوان واحد نمونه انتخاب و حائز دریافت تندیس نشان ملی شده اند.
وی با بیان اینکه واحد تولیدی صنعتی لاک سیم نیز جزء صنایع افتخار آفرین است، خاطر نشان کرد: شرکت تولیدی و صنعتی لاک سیم در راستای ایفای نقش ارزنده خود در رشد و شکوفایی صنعت کشور در دوران سخت تحریم و جنگ اقتصادی کنونی، با افزایش بهره وری صنعت ایران و قطع وابستگی صنایع داخلی به محصولات خارجی در زمینه سیم لاکی و دیگر محصولات تولیدی بسیار موفق بوده و توانسته در سالهای اخیر چندین بار مفتخر به دریافت نشان واحد نمونه کیفی از اداره کل استاندارد گیلان گردد.
شایان ذکر است در پایان پس از بازدید از خط تولید مجموعه بزرگ لاک سیم، طی مراسمی کوتاه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی با حضور یکی از معاونین فرماندار بندر انزلی ضمن اهداء تندیس، از مدیریت و کارکنان زحمتکش لاک سیم تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰( مصادف با ۲۳ مهرماه ۹۹) روز جهانی استاندارد با شعار "حفاظت از زمین با استاندارد ها" بود که مراسم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا طبق روال هر ساله بصورت گسترده با دعوت از مسئولین، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان برگزار نشد.