بازدید مدیرکل استاندارد گیلان از شرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گیلان

بازدید مدیرکل استاندارد گیلان از شرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گیلان

همزمان با فرارسیدن روز ملی کیفیت انجام شد:
بازدید مدیرکل استاندارد گیلان از شرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گیلان

داریوش اشکانی پور مدیرکل به اتفاق معاون ارزیابی انطباق، رئیس امورآزمایشگاه ها و تنی چند از کارشناسان اداره کل استاندارد گیلان همزمان با فرارسیدن روز ملی کیفیت با حضور در شرکت تولیدی شیر پاستوریزه پگاه گیلان با مدیر عامل و دیگر مدیران این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان داریوش اشکانی پور در بازدید از این شرکت، نقش این مجموعه را با تولیدات کمی و کیفی در تامین اساسی ترین نیاز غذایی مردم بسیار مهم و در اقتصاد استان و کشور، تاثیرگذار خواند.
وی با اشاره به شعار محوری سال مبنی بر جهش تولید تمام تلاش و همت خود و مدیران و کارشناسان استاندارد را کمک به تولیدکنندگان استان در جهت ارائه تولیدات باکیفیت در درجه نخست و در نهایت افزایش تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: علی الرغم بحران اقتصادی و مشکلاتی که در مسیر تولید قرار دارد، جهش تولید در راستای فرامین مقام معظم رهبری رمز عبور بسیاری از مشکلات کشور است.
در ادامه این دیدار اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت تولیدی شیر پاستوریره پگاه گیلان نیز به تشریح وضعیت شرکت، بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در مسیر تولید پرداخت و ضمن تشکر فراوان از مدیریت و مجموعه استاندارد گیلان مساعدت و همراهی بیشتر را خواستار شد. 
گفتنی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان وابسته به شرکت صنایع شیر ایران از واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد گیلان هم اکنون با تولید بیش از ۴۰ نوع محصول لبنی و نوشیدنی بعنوان بزرگترین تولید کننده فراورده های شیری در استان بوده که از محصولات تولیدی این شرکت سایر استانها نیز بهره مند می شوند.
 

سایر تصاویر: